Strawberry Land
HeyItsMe
ShoutHere
Diary

welcome 2012 , goodbye 2011 :)
Saturday 31 December 2011 | 08:31 | 0 Strawberry

heyyo :) kalo kat lappy aku , another a minute nk 00:00 . and then welcome to 2012 . ehh , da 16 tahun . alololo , da besar pnjg anak kw sabian :) aku x sangka aku da besar . pkir still skola rendah lg . ehh , da pukul 00:00 ;)

HAPPY NEW YEAR 2012 EVERYBODY :)

hmm , rindu gile saat saat form 3 . rindu kena rotan ngan sir samaon . ingt lg tyme first tyme kena rotan tyme exam dalaman dpt B . kena rotan 11 kanan 10 kiri . kalo x silap . tyme da nk abis , mmg x leh tahan smpy merembes air mata keluar . mmg malu kodd kat depan kelas even da ramai yg nangis . siryes , lepas pra trial aku rindu gile ngan rotan sir . rase nk kena rotan lg bole tak , 3 kiri 3 kanan pon bole :) siryesly , form 3 mmg form paling best dan akan aku kenang smpy bila bila .

rindu gile kelas kelas tambahan yg slalu cekgucekgu buat . siryes aku ckp , cekgu skola aku mmg semangat kalo bab kelas tambahan . mmg terhutang jasa lah kat cekgu yg rajen buat kelas tambahan khas untuk kitorg :) love you teachers <3

ingt lg tyme kelas sejarah ngan dak klas HIDAYAH , kat bilik gerakan . aku maki hamun JAD AJWAD yg duduk setentang dgn aku sbb crik pasal smpy cekgu zaleha da mcm perasan aku marah dye . da lah aku duduk agk depan , pastu tengking org kuatkuat . mmg crik nahas lah :) da lah tyme uh aku mmg tgh anti gile nk mati ngan dye sebab kutuk DP aku kat FB . hahah , mmg x leh bla sebabnye . taktau knape aku bengang . padahal hal kecik jea , maybe sebab aku da lama tak tahan ngan perangai dye yg terOVER DOSE bajet kodd . haha . 

okie , bab ni kalo aku pkir balik mesti aku pndg termenung jauh . aku ingt tyme trial , exam ape ek , aku pon lupe :P yg pasti tyme uh ade cekgu norliza jaga dewan . aku kan candidate comel yg duduk belakang , ntah lah , even sebelah kiri kanan aku ade orang , aku still rase tersisih . hahah . so , aku bawak lah masuk cermin kecik aku masuk dewan . SIRYESLY ! aku x d niat pon nk meniru ke hape ke . aku just nk ckp sorgsorg ngan buat muka kalo aku buhsan . aku ni anggap cermin uh mcm kamera :) pastu cekgu norliza dtg , dye tutup cermin aku , pastu dye patah balik , DYE RAMPAS CERMIN AKU :((( siryes nak nanges . msti cekgu pkir aku nk meniru . aku pon dyam jea lah smpy habis trial jumpa cekgu kat public aku tanye pasal cermin uh 

aku    : assalamuallaikum cekgu . cekgu ! saya nk cermin saya balik bole tak ?   *buat muka comel*

cekgu : waalaikumussalam , nape bru sekarang nak minx ? nape x dri hari tu lg ?

aku    : *garu kpale + buat muka blank* yeke cekgu , saya takut cekgu marah jea

cekgu : knape kamu x minx ? saya letak dekat kotak microphone hari tu . tu lah kamu , tyme periksa bawak cermin , sape suro ?

aku    : saya buhsan lah duduk belakang , nak ckp dgn cermin uh . terisi skit

cekgu : *buat muka + senyum + blah*

smpy sekarang , kat mna lah cermin uh . WALLAHUALAM . x pe , aku redha

tyme malam minx maaf plak , mmg muka aku muka org lepas kena belasah kodd . sembab gile . lagilagi tyme kat kelas IHSAN . mmg tahap hape ntah air mata aku byk stok tyme uh . ingt lagi , aku baru masuk kelas IHSAN , AYUNI dtg kat aku terus peluk aku then dye lepas kan something kat aku . DORMATE+BEDMATE aku sorg ni mmg cm tu . da paham da .

DORM ~ best lah dorm tyme form 3 ni . dapat dormate_bedmate mcm AYUNI AFIQAH ARJUNAIDI . siryes , aku rindu tyme kite duduk dorm samasama , bace novel samasama , kw selalu bg aku makanan , lagilagi roti bun strawberry kw uh . sebab kw ajar aku , aku da suka ngan bun uh . minggu terakhir skola kw makin gedik nak pelukpeluk aku . hahah . nnti tahun depan dorm bru *buat muka comel* jgn lupe aku pulak ek :)

okie , aku da penat menaip , lepas PMR punye story aku da bg gmbr hari tu . pepandai lah korg tgk dan huraikan ek :) chawwww . da ~



Older Post | Newer Post