Strawberry Land
HeyItsMe
ShoutHere
Diary

ihtifal :)
Friday 20 July 2012 | 20:24 | 0 Strawberry
IHTIFAL ! i miss the day so much :( mmg penat tahap mangkuk ayun lah hari khamis uh . asyik kena buli jea, tp takpe lah. nma pon helpers kann :)


JUMAAT : kontinjen KL paling awall . 12 lebe da smpy. mmg semua da gelabah tahap tapir. then diikuti dgn selangor and melaka. zana ajak aku join dye naik bas pahang ngan utek. aku on jea :) tunggu kat pondok pengawal depan bersama jurupandu yg lain. 2 JAM kemudian..... bru muncul bas pahang ! aku da nak nanges da. lepas nmpk bas pahang, senyum lebar aku. wahahaha. malam tu pulak, ade perasmian, kusiss da helpers tak bole masuk tp disebabkan aku dak fotografi yg berwibawa, so aku bole masuk. GIMMICK dye best wokk. smpy melatah aku kat depan. so MALU LAH. 


SABTU : pertandingan untuk menengah atas. aku kena amik gmbr bahagian HIWAR. penat sgt. smpy undian ke-? teett. adelah. i saw my crush !!! seriously, terus minat lepas nmpk dye. wahaha. gedik kan, entah kenal entah tidak. takyah nk perasan sgtllah epa. malam tu ade ceramah palestin, amik gmbr siket jea. malu lah nk gi depan.


AHAD : menengah rendah pulak, disebabkan buhsan yg melampau, aku turun kejap kat gerai kek umi, nmpk crush kat kedai button ! aku terus bisik kat alia ngan pipo, pipo suro aku amik gmbr dye, GILAKAH? then dye offer diri dye yg nk amik gmbr uh . aku bg jea lah. mmg brani mati betullah perempuan ni. ahaha. lastly, i got his photo :) ptg tu mereka pegi jalanjalan kat shah alam, kami terpinggir kat asrama sendirian. apalah nasib jd helpers macam ni kan.


ISNIN : hari penutup ! sedih gilaa woo. masuk dewan nmpk crush duduk kat tmpt dye . wahahah. nmpk crush kluar sbb dye mng, aku pegi kat dyorg nk amik gmbr. nasib baik dyorg on jea. haha. lepas dyorgdyorg semua balik, aku sedih gilaaaaa. sunyi jea asrama.


THE END : bahagian forografi jd bahagian terbaik yg diketua oleh ketua yg baik , comel serta bertanggungjawab :D

Older Post